Synliggør forening og events

Få inspiration til, hvordan I kan synliggøre jeres forening og de events, I afholder i foreningen.

Husstandsomdelt magasin DetSker

Randers Eventsekretariat udgiver magasinet DETSKER, der udkommer i 77.000 eksemplarer og husstandsomdeles til hele Randers Kommune 3 gange årligt.

Derudover kommer alle opslag automatisk med i en online kalender gennem portalen Kultunaut.

Din forening kan gratis få jeres arrangement med begge steder. Indtast materialet på www.kultunaut.dk eller via hjemmesiden til Randers Eventsekretariat www.detsker.dk. Frist for indlevering af materiale er ca. 1 måned inden udgivelse. Kontakt Eventsekretariatet for nærmere dato.

Naturfolder

Randers Kommune udgiver hvert år en folder med natur- og kulturture. I kan gratis få jeres arrangement med.

Turene der optages i folderen, skal være naturture eller kulturture med et vist indhold af formidling. Turene skal primært foregå udendørs og være offentligt tilgængelige.

Deadline ligger oftest i starten af året.

Kontakt naturvejleder:
Lars Maagaard
Miljø & Teknik, Randers Kommune
Laksetorvet
8900 Randers C

Plakater og banner i byrum

Plakater, digitale byporte og elektroniske informationstavler er nogle af de muligheder, der er for annoncering i byrummet.

Få gode råd og information om priser hos Randers Eventsekretariat - www.detsker.dk.